JOVES: Txell, Nicole, Alba, Mijael i Precious

Ahir a la nit vam jugar al llop, i ens vam anar a dormir. Al matí, ens van aixecar els monis i vam esmorzar. Més tard vam tenir temps lliure i vam tornar a jugar al llop. Després, vam agafar les motxilles i vam començar la ruta fins arribar al campament.

Un cop vam arribar, hem dinat amanida de llenties i vam anar a recollir les motxilles grans. Un temps després, ens vam instal·lar a les tendes de campanya. Després, ens van explicar la dinàmica d’aquests campaments: és un concurs d’un milionari. Llavors, per començar la dinàmica, hem hagut d’escollir una capsa cadascun, on en una de les capses hi havia el milió.

Poc després, hem fet un joc d’un gos i un lladre per a que li donessin una pista de qui és el milionari al guanyador. Un cop fet això els monit vam anar a buscar el berenar i vam fer l’assemblea.


Aportació monis:

Aquest matí, res més esmorzar i fet algun joc a Sant Joan de les Abadesses, hem agafat la Ruta del Ferro direcció al terreny d’acampada.

En arribar al terreny, hem dinat i hem pujat les motxilles grans per instal·lar-nos a les tendes. Un cop fet i explicada la dinàmica dels campaments, hem berenat i fet l’assemblea i, tot seguit, han escollit la seva capsa.

Després, hem fet la primera activitat. Aquesta consistia en una cursa de proves en parelles (una era un gos i l’altre era el lladre). Després de sopar hem jugat a la Sardina: Els monis ens hem amagat en un lloc del terreny i, les joves, ens havien de trobar i amagar-se amb nosaltres.

P.D.: Degut a que cap monitor té cobertura al terreny, tots els resums i fotos podran ser penjades al bloc gràcies a la Naiara, que ens deixa el seu telèfon per compartir internet.

GRÀCIES NAIARA!