Que ja estem de colònies! Per fi, em començat l’aventura que tantes ganes teniem de començar. Hem agafat l’autocar rumb cap a Can Grau, l’Aventura del Garraf!
En arribar a la casa, hem esmorzat i em jugat a un parell de jocs que ens han ajudat a soltar-nos una mica i començar a agafar més confiança amb tot el grup. Després, hem donat una volta per una ruta sensorial on hem pogut coneixer algunes curiositats i els voltants de la casa.
A continuació, hem dinat i… SORPRESA! Hi havia una carta amgada on hi eren les motxilles! Era una carta del Professor Oak. Ens ha escrit per convidar-nos a viure una Aventura Pokémon. Ens ha proposat de convertir-nos en uns autèntics entrenadors Pokémons i, per començar aquesta aventura, hem hagut d’escollir els Pokémons inicials.
D’aquesta elecció han sortit els grups de les habitancions. Un cop instal·lats i instal·lades a les habitacions ens hem posat el banyador per anar a refrescar-nos a la piscina. Ha estat una estona que portavem esperant durant tot el dia: Quina calor que ha fet!
Després de berenar, hem hagut de confeccionar les nostres “pokedex” per poder tenir registrats a tots els Pokémons que ens anirem trobant durant l’aventura. Quines pokedex més originals que han quedat, famílies! En fi… que ens ho estem passant molt bé.
A l’activitat de nit ens estava esperant el famós “Joc de la bandera” però, aquesta vegada, amb tres equips. els equips formats pels Pokémons inicials. Un joc que no falla! Estem super cansats, famílies, ens anem a dormir… BONA NIT!




































