Avui ens hem llevat amb el dia una mica tort. Ha plogut una mica a primeres hores del matí, però a poc a poc ha anat escampant, fent que els nens i nenes hagin pogut gaudir d’una activitat al barri.
Després de fer el bon dia, hem agafat les nostres coses per anar tots junts a la plaça Àngel Pestanya, que estava tota plena de sorra, joguines per poder jugar a fer castells i qui sap, potser fer alguna història en relació a ells. Els infants també han tingut l’oportunitat de jugar partits de volley entre ells i els monitors. I com no podia ser d’una altra manera el sol ha acabat fent acte de presència, i l’hem rebut amb un bon bany a les piscines, la mànega i una estona a… LA FONT!
Com no podia ser d’una altra manera, el dia ha conclòs amb una super sessió de cinema druida.
Categories:
Bloc Casal d'Estiu 2016 DruidaExperience 2016
No comments










































